loading...

وبلاگ پویا

بسیاری از خانم‌ها فکر می‌کنند که برای شیک بودن باید حتما از لباس‌های برند و گران قیمت استفاده کنند. درست است که استفاده از این لباس‌ها به بهبود استایل و شیک شدن شما کمک می‌کند

پویا بازدید : 32 یکشنبه 30 خرداد 1400 نظرات (0)

بسیاری از خانم‌ها فکر می‌کنند که برای شیک بودن باید حتما از لباس‌های برند و گران قیمت استفاده کنند. درست است که استفاده از این لباس‌ها به بهبود استایل و شیک شدن شما کمک می‌کند اما نکات ریز دیگری وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید ظاهری شیک و جذاب را برای خودتان به ارمغان بیاورید.
در ادامه نکاتی را برای شما جمع آوری کرده‌ام که با رعایت هر کدام از این نکات می‌توانید ظاهر خودتان را بسیار شیک و زیبا جلوه دهید.

چگونه شیک و خوش پوش به نظر برسیم؟

در این بخش رمز و رازهای شیک شدن را به شما یاد خواهم داد. با رعایت این نکات ساده اما مهم می‌توانید ظاهر خود را بسیار بهبود ببخشید.

پوشیدن لباس متناسب با بدن و اندام

یکی از مهم‌ترین رازهای داشتن ظاهر شیک برای هر خانم استفاده از لباس متناسب با اندام او است. با توجه به اندامی که دارید سعی کنید لباس مناسب خود را انتخاب کنید. برخی از لباس‌ها برای اندام‌های سیبی شکل مناسب هستند و برخی دیگر برای اندام‌های گلابی شکل مناسب می‌باشند.
خانم‌هایی که از قد کوتاهی برخودرار هستند می‌توانند با پوشیدن لباس مناسب قد خود را بلندتر و کشیده‌تر نشان دهند. همچنین خانم‌های چاق و توپر باید به انتخاب لباس خود دقت کنند و لباس با رنگ مناسبی را انتخاب کنند تا آن‌ها را از آنچه که هستند چاق‌تر نشان ندهد.

ورزش کردن

در صورت داشتن اندام مناسب و بدن خوش‌فرم هر لباسی به تن شما خواهد نشست. خانم‌های شیک پوش همواره سعی در ایجاد تناسب اندام و حفظ بدن خود هستند. در صورت روی فرم بودن حتی اگر از لباس‌های برند هم استفاده نکنید بسیار شیک به نظر خواهید آمد.
ورزش کردن علاوه بر ایجاد ظاهری شیک بر سلامت شما نیز تاثیرگذار است که این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار است.

توجه نکردن به ترندهای مد روز

برای اینکه ظاهری شیک و خوش پوش داشته باشید به مد توجه آنچنانی نکنید. در صورتی که قرق در مد شوید استایل خود را خراب خواهید کرد. معمولا خیلی از ترندهای مد برای افراد خاصی مناسب هستند و استفاده از آن‌ها به هر کسی نمی‌آید. سعی کنید استایل خودتان را داشته باشید و در همان رنج لباس تهیه کنید.

پوشیدن لباس‌های ساده

یکی از رازهای خانم‌های شیک پوش استفاده از لباس‌های ساده است. لباس‌های ساده در ایجاد استایلی زیبا به شما کمک خواهند کرد. در ضمن لباس‌های ساده را می‌توان با لباس‌های مختلف دیگری ست کرد و در کنار رنگ‌های مختلفی پوشید. 

استفاده از کلاه

کلاه بخشی از پوشش است که خیلی وقت‌ها فراموش می‌شود. استفاده از کلاه مناسب می‌تواند پوشش ساده شما را بسیار خاص و شیک جلوه دهد. سعی کنید که برای فصل‌های مختلف سال حداقل یک کلاه داشته باشید. در هنگام خرید کلاه زنانه به نکات مختلفی مانند رنگ لباس‌ها و فرم صورت خود دقت کنید تا کلاه مناسب با آن را خریداری کنید.

توجه به رنگ لباس

رنگ لباس یکی از نکات مهم در هنگام انتخاب و خرید پوشاک می‌باشد. استفاده از رنگ متناسب با پوست شما می‌تواند در ظاهر و استایل شما تاثیرگذاری زیادی داشته باشد و زیبایی دوچندانی به شما بدهد.

استفاده از سایز مناسب

خانم‌هایی که به دنبال لباس شیک هستند از لباس‌هایی استفاده می‌کنند که کاملا اندازه آن‌ها باش. برای داشتن ظاهری شیک نباید از لباس‌هایی بسیار تنگ یا بسیار گشاد استفاده کنید.

استفاده از عطر مناسب

عطر مناسب؟ بله درست خواندین عطر مناسب می‌تواند شما را بسیار شیک جلوه دهد. برای اینکه ظاهری آراسته داشته باشید باید از عطر مناسب استفاده کنید. عطرها بر روی ایجاد ظاهری موجه بسیار تاثیرگذار هستند. سعی کنید از عطری استفاده کنید که خودتان به آن علاقه دارید.
استفاده از سایر سلیقه‌ها و افراد کار هوشمندانه‌ای است ولی همیشه سعی کنید نظر آخر را در انتخاب عطر مناسب را خودتان بدهید. در ضمن فراموش نکنید که با توجه به فصل سال عطر خودتان را تغییر دهید. استفاده از عطرهای گرم در روزهای گرم سال می‌تواند باعث ایجاد بوی نه چندان جالبی شود.

داشتن اعتماد به نفس

شیک پوش بودن همیشه به معنی استفاده از لباس‌های درست نیست. برای داشتن ظاهری شیک باید جذاب به نظر برسید و یکی از نکات مهم در جذابیت داشتن اعتماد به نفس است. سعی کنید تا با روش‌های اصولی اعتماد به نفس خود را بالا ببرید تا جذاب‌تر دیده شوید. البته بین داشتن اعتماد به نفس و خودشیفتگی تفاوت قائل شوید و سعی کنید که حد و مرز این دو را همیشه در نظر داشته باشید.

انتخاب استایل با توجه به موقعیت

برای داشتن ظاهری شیک باید هوشمندانه تصمیم بگیرید. خانم‌های شیک برای موقعیت‌هایی که در آن قرار می‌گیرند از استایل مناسب استفاده می‌کنند. سعی کنید در موقعیت‌های رسمی از لباس رسمی استفاده کنید و از پوشیدن لباس‌های اسپرت دوری کنید.

توجه خانم های شیک پوش به موقعیت

خانم های شیک پوش هنگام لباس پوشیدن به مکانی که می خواهند بروند توجه می کنند و مطابق موقعیت هایشان لباس می پوشند مثلا هیچ گاه در موقعیت های رسمی لباس های غیر رسمی نمی پوشند.
همراه داشتن یک فرد خوش لباس هنگام خرید :
خانم های شیک پوش برای اینکه بهترین لباس را انتخاب کنند همراه خود برای خرید فردی خوش لباس و قابل اعتماد (که نظر واقعی اش را به شما می گوید) می برند . آنها با دقت خرید می کنند و چیزی را می خرند که به تن شان زیبا بنشیندزیرا لباسی که در تن دوستشان زیباست، ممکن است در تن آنها زیبا نباشد.

استفاده از کفش مناسب

کفش‌ها یکی از عوامل مهم در ایجاد تیپ و استایل شیک هستند. انگلیسی‌ها یک ضرب المثل دارند که می‌گوید طبقه اجتماعی و میزان درآمد هر کسی را از روی کفش او پی برد. استفاده از کفش مناسب می‌تواند بر روی وجه شما تاثیرگذار باشد. علاوه بر این کفش‌ها بر روی سلامت شما نیز تاثیر گذار هستند. اگر در طول روز به صورت متوالی سرپا هستید حتما از یک کفش با کیفیت استفاده کنید.
استفاده از کفش مناسب می‌تواند بر نحوه ایستادن و حتی راه رفتن شما تاثیر گذار باشد. سعی کنید که در خرید کفش بهترین و با کیفیت‌ترین آن را انتخاب کنید.

عینک آفتابی

عینک‌های آفتابی علاوه بر کمک کردن به حفظ سلامت چشم‌های شما و جلوگیری از اشعه‌های مظر خورشید به شیک شدن شما بسیار کمک خواهند کرد. عینک‌های آفتابی به نوعی مکمل صورت شما هستند و استفاده از عینک آفتابی زیبا می‌تواند زیبایی شما را چند برابر کند.

حرف آخر

در این پست سعی کردم نکات مهمی را در مورد داشتن ظاهری شیک برای شما بیان کنم. داشتن استایلی شیک می‌تواند بر روی موقعیت‌های اجتماعی شما نیز تاثیر گذار باشد. افراد با توجه به ظاهر دیگران تصمیم گیری می‌کنند. اگر می‌خواهید در موقعیت‌های مختلف نظر دیگران را جلب کنید حتما نکات گفته شده در این پست را برای داشتن ظاهری شیک انجام دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 326
  • بازدید کلی : 1,463